TASKS

DONE TASKS

Napoveda

  • dodelat napovedu ke tlacitkum, oknynkum pro zadavni, liste apod. napoveda bude primarne v cestine (tzn. prvni v cestine, pak se to prelozi)
  • tooltip napoveda k tlacitkum a zadavacim polim je hotova
  • TODO - kam jeste pridat tooltipy?
  • pridat i nejakou HTML napovedu, ta by se pak mohla zobrazovat v nejakem okne ktere se otevre kliknutim v hornim menu na napoveda.
  • html napovedu ma podle me smysl delat, az bude jasne, jak se vlastne bude vsechno chovat
    • Assigned: Honza V.
    • Complete: 100%

Kamera

  • ovladani kamery (prikazy SetCamera a MoveCamre v nove verzi pogamutu), ovladani kamery resi control server, kamera reprezentovana charakterem se jmenem Kamera. Takovy muze byt jen jeden.
  • control server ma listener na JOIN zpravu - jakmile se pripoji hrac a je definovana kamera tak na hrace hned zavola prikaz SetCamera
    • jak zjistim ze to je hrac, ve UnrealId obsahuje string “GBPlayer”,
    • MoveCamera - atributy Direction - vektor pohybu, speed - rychlost pohybu (400 normalni rychlost), Time - cas po kterem se pohyb/rotace zatavi v sec., HTurn, VTurn, RTurn - rychlost rotace v jednotlivych slozkach, 400 normalni rychlost
  • potreba posledni verze z SVN! (Honza H. umi)
  • Camera bude novy typ characteru STORYCAMERA v EcharacterType
  • Assigned: Markéta –> předáno Michalovi
  • Complete: 100% (Kamera se již dá přidat, dokonce lze i zobrazit - ale trhaně (pomocí setCamera). MoveCamera.setDirection mi moc nefungovalo.)

Screenshoty

  • priorita low, z UnrealEdu.
  • udelat screenshoty obrazku ruznych tricek a vlasu pro vsechny nase panaky (asi screenshot z unrealu)
  • stat by mohli pred stejnym barakem, pozadim…
  • v adresari UnrealRuntime…/Textures soubory _PGTX_neco
  • screenshoty v jpg.
  • Assigned: Markéta (foto) + Honza V. (přidání do klikátka)
  • Complete: 100%
  • Screenshoty se zobrazují při přidávání nové postavy. Chybí screenshoty ruznych ricek u udnmale,udnfemale a emocuca.

Zadani textur do enumu

  • upravit tridy EBodyTexType a ESkinTexType aby obsahovali spravne informace
  • je potreba mit:
  • typ charakteru pro ktereho ta textura je, identifikator textury v UT (int), popis textury pro uzivatele v anglictine, popis textury pro uzivatele v cestine
  • trunk/project/GameBotsUE2 a GBEmohawk, ve funkci BeginPlay() (na zacatku) (Textury jsou zadefinovany v tridach PogamutMale, PogamutFemaleOne, PogamutFemaleTwo, UDNMale, UDNFemale a PogamutEmohawk v adresarich GameBotsUE2 a GBEmohawk)
  • pridat prikaz do GameBotu co to umi
  • Assigned: Markéta
  • Complete: 100%

Birdview

  • chybi dodelat okno birdview a zadavani pohybu a rotaci graficky
  • chybi dodelat prehravani scekny a posouvani charakteru v birdview na zaklade posouvani posuvniku
  • Assigned: Honza H.
  • Complete: 90%

Zapinani UnrealRuntime serveru a klienta

  • umoznit pomoci tlacitka zapnout server hry, ke kteremu se pak muzeme pripojit. dalsi tlacitko zapne klienta (hru samotnou) a pripoji se na server. Detekovat jestli server bezi nebo ne. Kdyz server nebezi tak se pri kliknuti na tlacitko play zobrazi dotaz jestli se ma server zapnout.
    • UCCWrapper objekt umi vracet objekt serveru a nastavovat
    • UT2004Wrapper umi spouste UTcko, v nasem pripade budem poustet UnrealRuntime
  • TODO:jak zavřít okno Unreal Runtimu? Ostatní je připraveno k použití, ale pro potřeby debugování se ucc při zavření programu nevypíná.
  • Assigned: Honza V. (Ruda Kadlec umi, Honza h. asi trochu taky)

Slider

  • dopsat slideru funkcionalitu. tzn kdyz taham sliderem ukazuje se mi nahore kde je muj agent a jakou animaci by mel prehravat.
  • slider se pohybuje kdyz prehravam scenku (dopsat SwingWorkera, hozna vi)
  • Assigned: Honza H.

Zadavani pohybu

  • Dovolit uzivateli zadavat trvani pohybu - ano.
  • Jak resit to kdyz uzivatel rozdeli pohyb v birdview - ten jeden velky pohyb se interpolaci rozdeli na dva mensi. Tzn. on se zkrati a za nej se prida novy! (udela se to dvema zmenami za sebou)
  • Nemenim poradi pohybu!
  • Assigned: Honza H. (konzultovat s MArketou)

Zmenit prebarvovani animaci +label uprostred

  • momentalne je to matouci, ze se prebarvi pri kazde zmene poradi. Reseni: pridat animacim nejakou fixnu barvu - napr. podle skupiny do ktere patri, nebo tu barvu nejak generovat z jejich id(animationNAme), to se totiz nemeni
  • Zamyslet se nad tim jak to udelat, aby změť barev vedle sebe nevypadala ošklivě. V pripade nenalezeni dobreho reseni nechavat tem animacim vsem stejne barvy.
  • Label animace by se mel zobrazovat uprostred animace a ne uplne dole.
  • Assigned: Markéta
  • Complete: 100%

Pohyb v birdview levym tlacitkem mysi

  • Pohyb v birdview levym tlacitkem mysi
  • Assigned: Honza H.
  • Complete: 100%

Opravené bugy

  • po odebrani druhe zadratovane animace nefunguje undo - již funguje.
  • Přidávání více characterů - aby se správně zobrazovala výška okna
    • Assigned: Markéta
    • Complete: 100%
  • Nastavování textur - zprovoznit
    • Assigned: Markéta
    • Complete: 100%
  • Pohyb zacinajici v case nula je posunuty (zacne pozdeji a pak nesedi animace)

→vyreseno tim, ze pokud se prehrava od zacatku, tak se storyTime nastavi na -2000 - nemuze to v necem delat problem?

automaticke ukonceni prehravani

  • Prehravani se ukonci ve chvili kdy cas scenky bude stejny jako nastavena delka scenky
  • Osetri se v StoryPlayer.notifyGameTick()
  • Honza V. se zepta Honzy H. jak tohle resit pres swing workera, protoze potrebujeme zavolat neco v awt threadu z jineho threadu
  • veci ohledne swing workera se jeste musi vyresit (Honza H.)
  • vypadá to, že to funguje, awt thread prý Honza nakonec nepoužívá.
  • Assigned: Honza V.
  • Complete: 100%

Ukazkove nastaveni textury

  • Pridat tlacitko v character properties ktere nastavi texturu na characteru jenom ve chvili kdy scenak neprobiha. kontroluji jestli jsem pripojeny na server. Slouzi aby si uzivatel mohl prohlednout texturu. getAct().act(new SetSkin().setURClothes(EBody.).setURSkin(ESkin..)…)
  • Assigned: Markéta
  • Complete: 100%

Look and feel podle tema ve Win

  • Look and feel podle tema ve Win
  • nebylo to příliš testováno, ale nějak to funguje
    • Assigned: Honza V.
    • Complete: 100%

Loopcount + Prehravani animaci od pulky

  • Zajistit prehravani animaci, ktere maji loopCount > 1. Zatim prehravame kazdou animaci jen jednou. - hotovo
  • pokud uzivatel pretahne slider tak ze by se melo zacit prehravat od pulky animace, zacne se prehravat az od dalsi celeanimace. Nutne dopsat do EMohawkLivingCharacter funkce playNextAction(time)
  • hotovo
  • Assigned: Honza V.

Movement selection highlight

  • When some action is selected, highlight it in birdview and in time editor of actions.
  • Dotaz na Honzu - teď se v Birdview zobrazuje aktivní pohyb. Neměla by se nějak i zvýraznit postava, když je aktivní? Nebo také rotace.
    • Assigned: Markéta + honza h.
    • Complete: 100%

Editing movements

  • Pohyby nepůjdou přesouvat ani roztahovat přes sebe (zakázat již v GUI).
    • Assigned: Markéta
    • Complete: 100%

Snapping

  • se nastavuje v settings oddelene pro pohyby a rotace.
  • Assigned: Markéta
  • Complete 100%

Znicit avatary + Pridat tlacitko novy projekt

  • tlacitko restartuje GUI, vymaze vsechny charaktery (predtim se zepta jestli nechceme ulozit to co mame) a uzivatel muze odznova vytvaret scenku, pozor je nutne vyresetovat i Save dialog, aby nabizelo i obycejne save vyber noveho souboru!
  • avatar.stopBot(); zabije bota (avatara), tohle se musi zavolat vzdy kdyz charaktera odebirame ze scenky (pokud je avatar non null)
  • Assigned: Honza V.
  • Complete: 100%

Ukazkove prehrani jedne animace

  • Pridat tlacitko v animation properties ktere prehraje animaci na characteru jenom ve chvili kdy scenak neprobiha. kontroluji jestli jsem pripojeny na server. Slouzi aby si uzivatel mohl prohlednout animaci. prehravani animaci getAct().act(new Act()…)
  • Assigned: Honza V.

Rotace

  • rotuji jenom doprava a doleva, info pro usera ve stupnich. Max. rotace je 180 stupnu !!
  • Edituji pres birdview a i pres PropertiesPane 65535 je 360 stupnu
  • Assigned: Honza V.
  • Complete: 100%

Vypinani/zapinani botu a control serveru

  • vypnuti botu a control serveru pri ukoncneni aplikace
  • vypnuti botu pri loadu (nacitam jinou definici scenky) a pak zapnuti
  • vypinani pres avatar.stopBot();
  • control server zjistit jak se vypina…
  • Assigned: Honza V.
  • Complete: 100%

Pridat vycpavkovou animaci

  • pridat vycpavkovo animaci - musi se osefovat v EMohawkLivingCharacteru aby se nepoustela!
  • _idle_anim
  • TODO: jakou má mít duration? 1 sekundu (Michal)
    • Assigned: Honza V.
    • Complete: 100%

Proper respawning + zadavani textur - command do Pogamutu

  • Zbavit se orlich hlav v unrealu
  • Dovolit botovi respawnovat se na pozici na ktere stal predtim! (nebo to nejak osetrit)
  • Assigned: Michal
  • Complete: 100%. commited 19.7.2010
    • Command is SETSKIN (SetSkin) with new parameters.
    • Respawning works, eagle heads are all at location 0,0,0.

Casova linka

  • dodelat casovou linku pod sliderem co zobrazu je cas
    • Assigned: Markéta + pomuze honza h.
    • Complete: 100%

Limit scenky

  • Kdyz zmeny vedou k prekroceni limitu pro scenku, zeptat se uzivatele, jestli chces rozsirit cas scenky. Udelat jenom 2 moznosti, bud povolit zmenu a prodlouhzit scenku nebo neprovest zmenu.
  • delka scenky se take zobrazuje na te care dole pod sliderem, ktera bude ukazovat cas.
  • Pokud chce uživatel zkrátit čas scénky, tak se zkontroluje, zda by se do nového limitu vešly všechny animace. Pokud ne, tak se zkrácení neprovede.
    • Assigned: Markéta
    • Complete: 100%

Meritko

  • Zamyslet se nad scroll panem - ze by se ve scence dalo scrolovat.
  • Pridat nejake meritko ktere si uzivatel nastavuje a na zaklade ktereho prepocitavame velikosti do tech panelu.
  • Meritko se uklada se scenkou
  • Delka scenky mozna nebude potrebna
  • Vznikne nový listener na změnu měřítka (IScaleChanged).
  • Assigned: Markéta
  • Complete: 100%

Birdview oznazeni pohybu

  • V Birdview by se měla označovat celá linka aktivního pohybu.
    • Assigned: Honza H.
    • 100% done
storyfactory_task_legacy.txt · Last modified: 2011/07/29 22:40 by michal.bida