TASKS
DONE TASKS
Napoveda
- dodelat napovedu ke tlacitkum, oknynkum pro zadavni, liste apod. napoveda bude primarne v cestine (tzn. prvni v cestine, pak se to prelozi)
- tooltip napoveda k tlacitkum a zadavacim polim je hotova
- TODO - kam jeste pridat tooltipy?
- pridat i nejakou HTML napovedu, ta by se pak mohla zobrazovat v nejakem okne ktere se otevre kliknutim v hornim menu na napoveda.
- html napovedu ma podle me smysl delat, az bude jasne, jak se vlastne bude vsechno chovat
- Assigned: Honza V.
- Complete: 100%
Kamera
- ovladani kamery (prikazy SetCamera a MoveCamre v nove verzi pogamutu), ovladani kamery resi control server, kamera reprezentovana charakterem se jmenem Kamera. Takovy muze byt jen jeden.
- control server ma listener na JOIN zpravu - jakmile se pripoji hrac a je definovana kamera tak na hrace hned zavola prikaz SetCamera
- jak zjistim ze to je hrac, ve UnrealId obsahuje string “GBPlayer”,
- MoveCamera - atributy Direction - vektor pohybu, speed - rychlost pohybu (400 normalni rychlost), Time - cas po kterem se pohyb/rotace zatavi v sec., HTurn, VTurn, RTurn - rychlost rotace v jednotlivych slozkach, 400 normalni rychlost
- potreba posledni verze z SVN! (Honza H. umi)
- Camera bude novy typ characteru STORYCAMERA v EcharacterType
- Assigned: Markéta –> předáno Michalovi
- Complete: 100% (Kamera se již dá přidat, dokonce lze i zobrazit - ale trhaně (pomocí setCamera). MoveCamera.setDirection mi moc nefungovalo.)
Screenshoty
- priorita low, z UnrealEdu.
- udelat screenshoty obrazku ruznych tricek a vlasu pro vsechny nase panaky (asi screenshot z unrealu)
- stat by mohli pred stejnym barakem, pozadim…
- v adresari UnrealRuntime…/Textures soubory _PGTX_neco
- screenshoty v jpg.
- Assigned: Markéta (foto) + Honza V. (přidání do klikátka)
- Complete: 100%
- Screenshoty se zobrazují při přidávání nové postavy. Chybí screenshoty ruznych ricek u udnmale,udnfemale a emocuca.
Zadani textur do enumu
- upravit tridy EBodyTexType a ESkinTexType aby obsahovali spravne informace
- je potreba mit:
- typ charakteru pro ktereho ta textura je, identifikator textury v UT (int), popis textury pro uzivatele v anglictine, popis textury pro uzivatele v cestine
- trunk/project/GameBotsUE2 a GBEmohawk, ve funkci BeginPlay() (na zacatku) (Textury jsou zadefinovany v tridach PogamutMale, PogamutFemaleOne, PogamutFemaleTwo, UDNMale, UDNFemale a PogamutEmohawk v adresarich GameBotsUE2 a GBEmohawk)
- pridat prikaz do GameBotu co to umi
- Assigned: Markéta
- Complete: 100%
Birdview
- chybi dodelat okno birdview a zadavani pohybu a rotaci graficky
- chybi dodelat prehravani scekny a posouvani charakteru v birdview na zaklade posouvani posuvniku
- Assigned: Honza H.
- Complete: 90%
Zapinani UnrealRuntime serveru a klienta
- umoznit pomoci tlacitka zapnout server hry, ke kteremu se pak muzeme pripojit. dalsi tlacitko zapne klienta (hru samotnou) a pripoji se na server. Detekovat jestli server bezi nebo ne. Kdyz server nebezi tak se pri kliknuti na tlacitko play zobrazi dotaz jestli se ma server zapnout.
- UCCWrapper objekt umi vracet objekt serveru a nastavovat
- UT2004Wrapper umi spouste UTcko, v nasem pripade budem poustet UnrealRuntime
- TODO:jak zavřít okno Unreal Runtimu? Ostatní je připraveno k použití, ale pro potřeby debugování se ucc při zavření programu nevypíná.
- Assigned: Honza V. (Ruda Kadlec umi, Honza h. asi trochu taky)
Slider
- dopsat slideru funkcionalitu. tzn kdyz taham sliderem ukazuje se mi nahore kde je muj agent a jakou animaci by mel prehravat.
- slider se pohybuje kdyz prehravam scenku (dopsat SwingWorkera, hozna vi)
- Assigned: Honza H.
Zadavani pohybu
- Dovolit uzivateli zadavat trvani pohybu - ano.
- Jak resit to kdyz uzivatel rozdeli pohyb v birdview - ten jeden velky pohyb se interpolaci rozdeli na dva mensi. Tzn. on se zkrati a za nej se prida novy! (udela se to dvema zmenami za sebou)
- Nemenim poradi pohybu!
- Assigned: Honza H. (konzultovat s MArketou)
Zmenit prebarvovani animaci +label uprostred
- momentalne je to matouci, ze se prebarvi pri kazde zmene poradi. Reseni: pridat animacim nejakou fixnu barvu - napr. podle skupiny do ktere patri, nebo tu barvu nejak generovat z jejich id(animationNAme), to se totiz nemeni
- Zamyslet se nad tim jak to udelat, aby změť barev vedle sebe nevypadala ošklivě. V pripade nenalezeni dobreho reseni nechavat tem animacim vsem stejne barvy.
- Label animace by se mel zobrazovat uprostred animace a ne uplne dole.
- Assigned: Markéta
- Complete: 100%
Pohyb v birdview levym tlacitkem mysi
- Pohyb v birdview levym tlacitkem mysi
- Assigned: Honza H.
- Complete: 100%
Opravené bugy
- po odebrani druhe zadratovane animace nefunguje undo - již funguje.
- Přidávání více characterů - aby se správně zobrazovala výška okna
- Assigned: Markéta
- Complete: 100%
- Nastavování textur - zprovoznit
- Assigned: Markéta
- Complete: 100%
- Pohyb zacinajici v case nula je posunuty (zacne pozdeji a pak nesedi animace)
→vyreseno tim, ze pokud se prehrava od zacatku, tak se storyTime nastavi na -2000 - nemuze to v necem delat problem?
automaticke ukonceni prehravani
- Prehravani se ukonci ve chvili kdy cas scenky bude stejny jako nastavena delka scenky
- Osetri se v StoryPlayer.notifyGameTick()
- Honza V. se zepta Honzy H. jak tohle resit pres swing workera, protoze potrebujeme zavolat neco v awt threadu z jineho threadu
- veci ohledne swing workera se jeste musi vyresit (Honza H.)
- vypadá to, že to funguje, awt thread prý Honza nakonec nepoužívá.
- Assigned: Honza V.
- Complete: 100%
Ukazkove nastaveni textury
- Pridat tlacitko v character properties ktere nastavi texturu na characteru jenom ve chvili kdy scenak neprobiha. kontroluji jestli jsem pripojeny na server. Slouzi aby si uzivatel mohl prohlednout texturu. getAct().act(new SetSkin().setURClothes(EBody.).setURSkin(ESkin..)…)
- Assigned: Markéta
- Complete: 100%
Look and feel podle tema ve Win
- Look and feel podle tema ve Win
- nebylo to příliš testováno, ale nějak to funguje
- Assigned: Honza V.
- Complete: 100%
Loopcount + Prehravani animaci od pulky
- Zajistit prehravani animaci, ktere maji loopCount > 1. Zatim prehravame kazdou animaci jen jednou. - hotovo
- pokud uzivatel pretahne slider tak ze by se melo zacit prehravat od pulky animace, zacne se prehravat az od dalsi celeanimace. Nutne dopsat do EMohawkLivingCharacter funkce playNextAction(time)
- hotovo
- Assigned: Honza V.
Movement selection highlight
- When some action is selected, highlight it in birdview and in time editor of actions.
- Dotaz na Honzu - teď se v Birdview zobrazuje aktivní pohyb. Neměla by se nějak i zvýraznit postava, když je aktivní? Nebo také rotace.
- Assigned: Markéta + honza h.
- Complete: 100%
Editing movements
- Pohyby nepůjdou přesouvat ani roztahovat přes sebe (zakázat již v GUI).
- Assigned: Markéta
- Complete: 100%
Snapping
- se nastavuje v settings oddelene pro pohyby a rotace.
- Assigned: Markéta
- Complete 100%
Znicit avatary + Pridat tlacitko novy projekt
- tlacitko restartuje GUI, vymaze vsechny charaktery (predtim se zepta jestli nechceme ulozit to co mame) a uzivatel muze odznova vytvaret scenku, pozor je nutne vyresetovat i Save dialog, aby nabizelo i obycejne save vyber noveho souboru!
- avatar.stopBot(); zabije bota (avatara), tohle se musi zavolat vzdy kdyz charaktera odebirame ze scenky (pokud je avatar non null)
- Assigned: Honza V.
- Complete: 100%
Ukazkove prehrani jedne animace
- Pridat tlacitko v animation properties ktere prehraje animaci na characteru jenom ve chvili kdy scenak neprobiha. kontroluji jestli jsem pripojeny na server. Slouzi aby si uzivatel mohl prohlednout animaci. prehravani animaci getAct().act(new Act()…)
- Assigned: Honza V.
Rotace
- rotuji jenom doprava a doleva, info pro usera ve stupnich. Max. rotace je 180 stupnu !!
- Edituji pres birdview a i pres PropertiesPane 65535 je 360 stupnu
- Assigned: Honza V.
- Complete: 100%
Vypinani/zapinani botu a control serveru
- vypnuti botu a control serveru pri ukoncneni aplikace
- vypnuti botu pri loadu (nacitam jinou definici scenky) a pak zapnuti
- vypinani pres avatar.stopBot();
- control server zjistit jak se vypina…
- Assigned: Honza V.
- Complete: 100%
Pridat vycpavkovou animaci
- pridat vycpavkovo animaci - musi se osefovat v EMohawkLivingCharacteru aby se nepoustela!
- _idle_anim
- TODO: jakou má mít duration? 1 sekundu (Michal)
- Assigned: Honza V.
- Complete: 100%
Proper respawning + zadavani textur - command do Pogamutu
- Zbavit se orlich hlav v unrealu
- Dovolit botovi respawnovat se na pozici na ktere stal predtim! (nebo to nejak osetrit)
- Assigned: Michal
- Complete: 100%. commited 19.7.2010
- Command is SETSKIN (SetSkin) with new parameters.
- Respawning works, eagle heads are all at location 0,0,0.
Casova linka
- dodelat casovou linku pod sliderem co zobrazu je cas
- Assigned: Markéta + pomuze honza h.
- Complete: 100%
Limit scenky
- Kdyz zmeny vedou k prekroceni limitu pro scenku, zeptat se uzivatele, jestli chces rozsirit cas scenky. Udelat jenom 2 moznosti, bud povolit zmenu a prodlouhzit scenku nebo neprovest zmenu.
- delka scenky se take zobrazuje na te care dole pod sliderem, ktera bude ukazovat cas.
- Pokud chce uživatel zkrátit čas scénky, tak se zkontroluje, zda by se do nového limitu vešly všechny animace. Pokud ne, tak se zkrácení neprovede.
- Assigned: Markéta
- Complete: 100%
Meritko
- Zamyslet se nad scroll panem - ze by se ve scence dalo scrolovat.
- Pridat nejake meritko ktere si uzivatel nastavuje a na zaklade ktereho prepocitavame velikosti do tech panelu.
- Meritko se uklada se scenkou
- Delka scenky mozna nebude potrebna
- Vznikne nový listener na změnu měřítka (IScaleChanged).
- Assigned: Markéta
- Complete: 100%
Birdview oznazeni pohybu
- V Birdview by se měla označovat celá linka aktivního pohybu.
- Assigned: Honza H.
- 100% done