dodelat napovedu ke tlacitkum, oknynkum pro zadavni, liste apod. napoveda bude primarne v cestine (tzn. prvni v cestine, pak se to prelozi)
tooltip napoveda k tlacitkum a zadavacim polim je hotova
TODO - kam jeste pridat tooltipy?
pridat i nejakou HTML napovedu, ta by se pak mohla zobrazovat v nejakem okne ktere se otevre kliknutim v hornim menu na napoveda.
html napovedu ma podle me smysl delat, az bude jasne, jak se vlastne bude vsechno chovat
Assigned: Honza V.
Complete: 100%
Kamera
ovladani kamery (prikazy SetCamera a MoveCamre v nove verzi pogamutu), ovladani kamery resi control server, kamera reprezentovana charakterem se jmenem Kamera. Takovy muze byt jen jeden.
control server ma listener na JOIN zpravu - jakmile se pripoji hrac a je definovana kamera tak na hrace hned zavola prikaz SetCamera
jak zjistim ze to je hrac, ve UnrealId obsahuje string “GBPlayer”,
MoveCamera - atributy Direction - vektor pohybu, speed - rychlost pohybu (400 normalni rychlost), Time - cas po kterem se pohyb/rotace zatavi v sec., HTurn, VTurn, RTurn - rychlost rotace v jednotlivych slozkach, 400 normalni rychlost
potreba posledni verze z SVN! (Honza H. umi)
Camera bude novy typ characteru STORYCAMERA v EcharacterType
Assigned: Markéta –> předáno Michalovi
Complete: 100% (Kamera se již dá přidat, dokonce lze i zobrazit - ale trhaně (pomocí setCamera). MoveCamera.setDirection mi moc nefungovalo.)
Screenshoty
priorita low, z UnrealEdu.
udelat screenshoty obrazku ruznych tricek a vlasu pro vsechny nase panaky (asi screenshot z unrealu)
stat by mohli pred stejnym barakem, pozadim…
v adresari UnrealRuntime…/Textures soubory _PGTX_neco
screenshoty v jpg.
Assigned: Markéta (foto) + Honza V. (přidání do klikátka)
Complete: 100%
Screenshoty se zobrazují při přidávání nové postavy. Chybí screenshoty ruznych ricek u udnmale,udnfemale a emocuca.
Zadani textur do enumu
upravit tridy EBodyTexType a ESkinTexType aby obsahovali spravne informace
je potreba mit:
typ charakteru pro ktereho ta textura je, identifikator textury v UT (int), popis textury pro uzivatele v anglictine, popis textury pro uzivatele v cestine
trunk/project/GameBotsUE2 a GBEmohawk, ve funkci BeginPlay() (na zacatku) (Textury jsou zadefinovany v tridach PogamutMale, PogamutFemaleOne, PogamutFemaleTwo, UDNMale, UDNFemale a PogamutEmohawk v adresarich GameBotsUE2 a GBEmohawk)
pridat prikaz do GameBotu co to umi
Assigned: Markéta
Complete: 100%
Birdview
chybi dodelat okno birdview a zadavani pohybu a rotaci graficky
chybi dodelat prehravani scekny a posouvani charakteru v birdview na zaklade posouvani posuvniku
Assigned: Honza H.
Complete: 90%
Zapinani UnrealRuntime serveru a klienta
umoznit pomoci tlacitka zapnout server hry, ke kteremu se pak muzeme pripojit. dalsi tlacitko zapne klienta (hru samotnou) a pripoji se na server. Detekovat jestli server bezi nebo ne. Kdyz server nebezi tak se pri kliknuti na tlacitko play zobrazi dotaz jestli se ma server zapnout.
UCCWrapper objekt umi vracet objekt serveru a nastavovat
UT2004Wrapper umi spouste UTcko, v nasem pripade budem poustet UnrealRuntime
TODO:jak zavřít okno Unreal Runtimu? Ostatní je připraveno k použití, ale pro potřeby debugování se ucc při zavření programu nevypíná.
Assigned: Honza V. (Ruda Kadlec umi, Honza h. asi trochu taky)
Slider
dopsat slideru funkcionalitu. tzn kdyz taham sliderem ukazuje se mi nahore kde je muj agent a jakou animaci by mel prehravat.
slider se pohybuje kdyz prehravam scenku (dopsat SwingWorkera, hozna vi)
Assigned: Honza H.
Zadavani pohybu
Dovolit uzivateli zadavat trvani pohybu - ano.
Jak resit to kdyz uzivatel rozdeli pohyb v birdview - ten jeden velky pohyb se interpolaci rozdeli na dva mensi. Tzn. on se zkrati a za nej se prida novy! (udela se to dvema zmenami za sebou)
Nemenim poradi pohybu!
Assigned: Honza H. (konzultovat s MArketou)
Zmenit prebarvovani animaci +label uprostred
momentalne je to matouci, ze se prebarvi pri kazde zmene poradi. Reseni: pridat animacim nejakou fixnu barvu - napr. podle skupiny do ktere patri, nebo tu barvu nejak generovat z jejich id(animationNAme), to se totiz nemeni
Zamyslet se nad tim jak to udelat, aby změť barev vedle sebe nevypadala ošklivě. V pripade nenalezeni dobreho reseni nechavat tem animacim vsem stejne barvy.
Label animace by se mel zobrazovat uprostred animace a ne uplne dole.
Assigned: Markéta
Complete: 100%
Pohyb v birdview levym tlacitkem mysi
Pohyb v birdview levym tlacitkem mysi
Assigned: Honza H.
Complete: 100%
Opravené bugy
po odebrani druhe zadratovane animace nefunguje undo - již funguje.
Přidávání více characterů - aby se správně zobrazovala výška okna
Assigned: Markéta
Complete: 100%
Nastavování textur - zprovoznit
Assigned: Markéta
Complete: 100%
Pohyb zacinajici v case nula je posunuty (zacne pozdeji a pak nesedi animace)
→vyreseno tim, ze pokud se prehrava od zacatku, tak se storyTime nastavi na -2000 - nemuze to v necem delat problem?
automaticke ukonceni prehravani
Prehravani se ukonci ve chvili kdy cas scenky bude stejny jako nastavena delka scenky
Osetri se v StoryPlayer.notifyGameTick()
Honza V. se zepta Honzy H. jak tohle resit pres swing workera, protoze potrebujeme zavolat neco v awt threadu z jineho threadu
veci ohledne swing workera se jeste musi vyresit (Honza H.)
vypadá to, že to funguje, awt thread prý Honza nakonec nepoužívá.
Assigned: Honza V.
Complete: 100%
Ukazkove nastaveni textury
Pridat tlacitko v character properties ktere nastavi texturu na characteru jenom ve chvili kdy scenak neprobiha. kontroluji jestli jsem pripojeny na server. Slouzi aby si uzivatel mohl prohlednout texturu. getAct().act(new SetSkin().setURClothes(EBody.).setURSkin(ESkin..)…)
Assigned: Markéta
Complete: 100%
Look and feel podle tema ve Win
Look and feel podle tema ve Win
nebylo to příliš testováno, ale nějak to funguje
Assigned: Honza V.
Complete: 100%
Loopcount + Prehravani animaci od pulky
Zajistit prehravani animaci, ktere maji loopCount > 1. Zatim prehravame kazdou animaci jen jednou. - hotovo
pokud uzivatel pretahne slider tak ze by se melo zacit prehravat od pulky animace, zacne se prehravat az od dalsi celeanimace. Nutne dopsat do EMohawkLivingCharacter funkce playNextAction(time)
hotovo
Assigned: Honza V.
Movement selection highlight
When some action is selected, highlight it in birdview and in time editor of actions.
Dotaz na Honzu - teď se v Birdview zobrazuje aktivní pohyb. Neměla by se nějak i zvýraznit postava, když je aktivní? Nebo také rotace.
Assigned: Markéta + honza h.
Complete: 100%
Editing movements
Pohyby nepůjdou přesouvat ani roztahovat přes sebe (zakázat již v GUI).
Assigned: Markéta
Complete: 100%
Snapping
se nastavuje v settings oddelene pro pohyby a rotace.
Assigned: Markéta
Complete 100%
Znicit avatary + Pridat tlacitko novy projekt
tlacitko restartuje GUI, vymaze vsechny charaktery (predtim se zepta jestli nechceme ulozit to co mame) a uzivatel muze odznova vytvaret scenku, pozor je nutne vyresetovat i Save dialog, aby nabizelo i obycejne save vyber noveho souboru!
avatar.stopBot(); zabije bota (avatara), tohle se musi zavolat vzdy kdyz charaktera odebirame ze scenky (pokud je avatar non null)
Assigned: Honza V.
Complete: 100%
Ukazkove prehrani jedne animace
Pridat tlacitko v animation properties ktere prehraje animaci na characteru jenom ve chvili kdy scenak neprobiha. kontroluji jestli jsem pripojeny na server. Slouzi aby si uzivatel mohl prohlednout animaci. prehravani animaci getAct().act(new Act()…)
Assigned: Honza V.
Rotace
rotuji jenom doprava a doleva, info pro usera ve stupnich. Max. rotace je 180 stupnu !!
Edituji pres birdview a i pres PropertiesPane 65535 je 360 stupnu
Assigned: Honza V.
Complete: 100%
Vypinani/zapinani botu a control serveru
vypnuti botu a control serveru pri ukoncneni aplikace
vypnuti botu pri loadu (nacitam jinou definici scenky) a pak zapnuti
vypinani pres avatar.stopBot();
control server zjistit jak se vypina…
Assigned: Honza V.
Complete: 100%
Pridat vycpavkovou animaci
pridat vycpavkovo animaci - musi se osefovat v EMohawkLivingCharacteru aby se nepoustela!
_idle_anim
TODO: jakou má mít duration? 1 sekundu (Michal)
Assigned: Honza V.
Complete: 100%
Proper respawning + zadavani textur - command do Pogamutu
Zbavit se orlich hlav v unrealu
Dovolit botovi respawnovat se na pozici na ktere stal predtim! (nebo to nejak osetrit)
Assigned: Michal
Complete: 100%. commited 19.7.2010
Command is SETSKIN (SetSkin) with new parameters.
Respawning works, eagle heads are all at location 0,0,0.
Casova linka
dodelat casovou linku pod sliderem co zobrazu je cas
Assigned: Markéta + pomuze honza h.
Complete: 100%
Limit scenky
Kdyz zmeny vedou k prekroceni limitu pro scenku, zeptat se uzivatele, jestli chces rozsirit cas scenky. Udelat jenom 2 moznosti, bud povolit zmenu a prodlouhzit scenku nebo neprovest zmenu.
delka scenky se take zobrazuje na te care dole pod sliderem, ktera bude ukazovat cas.
Pokud chce uživatel zkrátit čas scénky, tak se zkontroluje, zda by se do nového limitu vešly všechny animace. Pokud ne, tak se zkrácení neprovede.
Assigned: Markéta
Complete: 100%
Meritko
Zamyslet se nad scroll panem - ze by se ve scence dalo scrolovat.
Pridat nejake meritko ktere si uzivatel nastavuje a na zaklade ktereho prepocitavame velikosti do tech panelu.
Meritko se uklada se scenkou
Delka scenky mozna nebude potrebna
Vznikne nový listener na změnu měřítka (IScaleChanged).
Assigned: Markéta
Complete: 100%
Birdview oznazeni pohybu
V Birdview by se měla označovat celá linka aktivního pohybu.